صفحات 5 بر اثر احتراق در موتورهای احتراق داخلی گرمای زیادی تولید می شود که حتی می تواند فلزات مجموعه سیلندر و پیستون را ذوب کند .سیستم خنک کاری به منظور پیشگیری از بالا رفتن دمای موتور به کار میرود. این سیستم برای مراقبت در برابر عملکرد مؤثر در تمام سرعت های موتور و کنترل شرایط مختلف مورد استفاده است. دما در طول مدت احتراق مخلوط سوخت و هوا در محفظه احتراق موتور بسیار بالا می رود و به بیش از ۲۰۰۰ درجه می رسد. میزان قابل توجهی از این حرارت توسط دیواره های سیلندر و پیستون ها جذب می شود بنابراین ب ...
- ۹۶/۱۰/۰۹